Zandkrab 18,

5658AD, Eindhoven.

+31 40 291 22 33

24/7 Bereikbaar

Kantoor bereikbaar van

Ma - Vrij: 09:00 - 17:00 uur

office business meeting, business meeting, meeting-5472251.jpg

KLACHTEN

Hoewel wij natuurlijk ons uiterste best doen om alles goed te laten verlopen, weten wij dat er helaas soms fouten worden gemaakt. Daarom kun je, als je eens wat minder tevreden bent, contact opnemen met een medewerker van ons bureau. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een officiële klacht wilt indienen of dat wij je hierom vragen.

Een klacht indienen klinkt misschien negatief, wij kijken daar anders tegen aan.
Jouw opmerkingen kunnen ons wellicht helpen onze dienstverlening nog meer te verbeteren. Je klacht zal altijd serieus behandeld worden. Wanneer er fouten gemaakt zijn, zullen die altijd rechtgezet worden.

Om de klacht te melden staan 2 wegen open:

Interne Klachtenregeling

  1. Wanneer je een klacht hebt die je officieel wilt melden, vul je een klachtenformulier in. Soms zal ook een medewerker van ons bureau, naar aanleiding van een klacht of probleem, je voorstellen het klachtenformulier in te vullen. 
  2. Je levert het klachtenformulier (en eventuele bijlagen) in of u stuurt het op naar Gastouderbureau Roodkapjemeerhoven, Zandkrab 18, 5658AD, Eindhoven t.a.v. de klachtencommissie. Of je stuurt een e-mail naar: info@roodkapjemeerhoven.nl
  3. Binnen twee weken na ontvangst van het klachtenformulier ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging. Ook wordt dan aangegeven hoe en binnen welke termijn een oplossing voor de klacht gezocht gaat worden. In deze brief staat verder met wie je tussentijds contact kunt opnemen over de voortgang. 
  4. Binnen vier weken hoor je van ons welke oplossing wij gevonden hebben. Om deze oplossing te vinden, zal zowel met jou als met de betrokken medewerker(s) contact opgenomen worden.

KLACHTENFORMULIER

Roodkapje heeft zich aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Zo is het voor ouders eenvoudiger en duidelijker om een klacht in te dienen wanneer er onenigheid is ontstaan.

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen?

  • De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
  • Uitvoering van de overeenkomst
  • Verandering van de overeenkomst
  • Opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan
  • Annulering van de overeenkomst en kosten daarvan
  • Kwaliteit van de opvang
  • Kosten van de opvang
  • Opvangtijden
  • Gedragingen van (medewerkers van) de ondernemer
  • Een besluit van de ondernemer waarin de oudercommissie zich niet kan vinden 

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen niet?
De commissie behandelt geen klachten over een gastouder.
Belangrijk is dat je de klacht eerst bespreekt met iemand van gastouderbureau Roodkapje.
Heb je binnen 4 weken van ons geen reactie ontvangen of we komen er samen niet uit, dan neem je contact op met de Geschillencommissie.
Klik voor meer informatie over de procedure bij een klacht op onderstaande links;